.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محمد دامادي منتخب مردم ساری:
شهرستانی بودن رئیس مجلس هشتم، نشانگر عدالت در نظام است/برخی فکر می​کنند نماینده​ترند
ما نمی‌توانیم خطی مشخص کنیم که این‌ها نمایندگان شهرستان هستند این‌ها نمایندگان غیر شهرستانی! تهرانی‌ها هم شهرستانی هستند. تهرانی‌ها هم اگر بیایند مازندران و بیایند شهرستان ساری، برای ما شهرستانی هستند!
شهرستانی بودن رئیس مجلس هشتم، نشانگر عدالت در نظام است/برخی فکر می​کنند نماینده​ترند

شمال نيوز: محمد دامادی گفت که باید روحیه همدلی در مجلس نهم شکل بگیرد. منتخب مردم ساری در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: اولین بحثی که مجلس نهم باید به دنبال آن باشد این است که مجلس باید خودش با خودش همدل باشد و اگر این روحیه همدلی در مجلس وجود نداشته باشد، کار خاصی در مجلس انجام نخواهد شد. وی همچنین گفت: باید نمایندگان ملزم به همدلی و همکاری در بخش‌های قانونگذاری و اجرا باشند. این همدلی همچنین باید در میان قوا با حفظ شانیت هر دو جایگاه مجلس و دولت وجود داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد، در حقیقت ما از هدر رفتن وقت مردم در امور مدیرینی کشور پرهیز کرده‌ایم.
دامادی همچنین در بیان اولویت‌های مجلس آینده گفت: اولویت بعدی پرداختن به کارهایی است که معطل مانده‌ و دغدغه مردم است. باید برخی از قوانین و خلا‌ءهای قانونی رفع بشود و یا شبهاتی که در برخی قسمت‌ها وجود دارد، مرتفع شود. مجلس باید اهتمام به خرج بدهد و در این راستا حرکت کند.
منتخب مردم ساری در بحش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه مجلس موتور محرکه یک نظام دموکراتیک است و یکی از اصلی‌ترین ارکان نظام است، تصریح کرد: مجلس باید محل خرد جمعی و تفکر باشد و در حقیقت پایگاهی باشد برای دانشگاهیان به شمار برود.
وی با بیان اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس باید از کارشناسان بیشتری استفاده بکند، ادامه داد: در خیلی از مجالس دنیا چندین هزار کارشناس همکاری می‌کنند. اما در مجلس ما چند کارشناس با مجموعه مجلس در ارتباطند. چقدر دانشگاهیان در مجلس پایگاه دارند و چقدر مجلس با دانشگاهیان تعامل می‌کند؟ مجلس محل قانونگذاری است اما هر قانونی پیش از آنکه قانون بشود باید بر روی آن تفکر کرد تا قانونی که مصوب می شود قانونی درست و مورد پسند مردم باشد و باعث جلوگیری از هدر رفتن وقت مردم شود.
دامادی اولویت بعدی مجلس را بحث نظارت عنوان کرد و گفت: در بعد نظارتی مجلس، خلا‌ءهای قانونی داریم. ما باید در مجلس نهم در راستای خرد جمعی و با استفاده از عزیزانی که در حوزه پژوهش وجود دارند، این خلا‌ها را اصلاح کنیم تا آن جایگاه و شانیت مجلس در حوزه نظارت که وظیفه نمایندگان است، حفظ شود.
منتخب مردم ساری و میاندرود افزود: باید جایگاه دیوان محاسبات را هم برای مردم و هم برای خود مسئولین بشناسانیم. دیوان محاسبات در حقیقت بازوی توانمند مجلس در بعد نظارت است. خود مجلسی‌ها هم باید پایشان به دیوان محاسبات بیشتر از این باز بشود. نمایندگان باید نظرات کارشناسی که کارشناسان دیوان می دهند را مطالعه و بررسی بکنند. همه می‌دانیم که بحث نظارت و بحث حفظ جایگاه و شانیت مجلس شورای اسلامی مورد تاکید مقام معظم رهبری است .
محمد دامادی همچنین در بخش دیگری از این گفت وگو درباره فراکسیون‌های مجلس نهم گفت: اصل موضوع این است که مجلس نهم یک مجلس اصولگراست، البته بحث اختلاف سلیقه در همه جا وجود داشته است. این مساله مختص زمان کنونی نیست، زمانی که افراد دیگری غیر از اصولگرایان هم در مجلس بودند، اختلاف سلیقه وجود داشت. مهم این است که نمایندگان دوره نهم با هم وجوه مشترکی دارند که با هم همدل هستند.
وی درباره تشکیل فراکسیون‌ها پیش از تشکیل مجلس نهم هم گفت: ما هم دیده‌ایم و شنیده‌ایم که فراکسیون‌هایی در حال شکل گیری است. باید ببینیم که نگاه‌ها چیست؟ اگر قرار است سرنوشت فراکسیونی با سرنوشت ریاست مجلس و هیات رییسه گره بخورد این پسندیده نیست. دوستانی که می‌خواهند فراکسیون تشکیل بدهند، بهتر است که برنامه داشته باشند و این فراکسیون‌ها با برنامه تشکیل بشود.
وی ادامه داد: فراکسیون‌ها باید بجای اینکه پروژه محور باشند باید برنامه محور باشند. بحث معیشت و تورم از دغدغه های مردم است. فکر نمی‌کنم که مردم به یک مجلس سیاسی رای داده، بلکه به یک مجلس کارا رای داده اند. از این رو مجلس نهم در راستای عملگرایی حرکت خواهد کرد.
منتخب مردم ساری همچنین درباره قیم مآبی برخی نمایندگان گفت: طبق قانون همه نمایندگان با هم برابر‌اند. شما ببینید در مجلس هشتم، یک نماینده شهرستانی رییس مجلس شد. بحث عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی هم همین است. حالا یک فردی پیش خودش گمان می‌برد که مثلا نماینده تر است. این گمان و تفکرات یک یا چند نفر است. شما نگاه کنید خیلی از نمایندگان کمیسیون‌ها نمایندگان شهرستانی هستند. تهران هم یک شهرستان است و فرقی با شهرستان‌های دیگر ندارد. ما نمی‌توانیم خطی مشخص کنیم که این‌ها نمایندگان شهرستان هستند این‌ها نمایندگان غیر شهرستانی! تهرانی‌ها هم شهرستانی هستند. تهرانی‌ها هم اگر بیایند مازندران و بیایند شهرستان ساری، برای ما شهرستانی هستند!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 ارديبهشت 1391
ایول الله، دست مریزاد، خوب شروع کردی دادا؛
ساروي 26 ارديبهشت 1391
مهندس جوان بجاي بيان تهرانی‌ها هم شهرستانی هستند. تهرانی‌ها هم اگر بیایند مازندران و بیایند شهرستان ساری، برای ما شهرستانی هستند! به فكر ساري باش
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
شهردار چطوره ؟ ديسك كمرش خوب شد ؟‌شنيديم زياد فعاليت ميكرده ايام انتخابات .
براری 26 ارديبهشت 1391
دامادی هیچ کاری نمیتواند انجام دهد . به عقیده اهل نظر بله قربان گوی دیگر نماینده های استان خواهد بود .
نماینده هایی مانند ناصری ، مقیمی ، نجف نژاد ، نیاز آذری ، یوسفیان و . .
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
امیدوارم بتونید جای خالی آقای یوسف نژاد در مجلس نهم را پر کنید. این روزها که بحث بودجه بندی سال 91 داغ هست مهندس پوسف نژاد همچنان پرانرژی و فعال نشان دادند.
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
چیه شجاعی تحویلت نمیگیره به تو بر خورده جوون
پریمی 26 ارديبهشت 1391
درود بر مهندس جوان و فكورارزوي توفيق باتمام نيرو درخط ولايت باشيد
شهروند علی اباد کتول 26 ارديبهشت 1391
از آقای مهندس دامادی زیاد شنیده ایم و دوستانش او را متفکر و باصداقت و ولایتمدار ودو ست داشتنی معرفی کرده اندلذا مطمئن هستیم با توانمندیهائی که دارند نمی توانند بین نمایندگان شمال کشور همدلی بر قرار کنند.
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
حیف جای یوسف وزارع خالیه
اکبر 26 ارديبهشت 1391
بنده اهل بابل هستم،اماازسخنان نماینده شجاع که همراه با تفکردرست ومنطقی است،بسیار خرسند شدم.آقای دامادی انشاءلله شایدشمابتوانیدبرای مازندران مظلوم، همچون اصفهانیها عمل نماییدومازندران رانجات دهید،البته تمنادارم،جنابعالی بابلی ویا ساروی را کنار بگذارید،اگرصنایعی قراره دربابل ویا دیگرشهرهای مازندران پابگیرد،ازآن حمایت کنید،وبدانیددعای خیر مردم پشت سر شماست.امل،بابل،نورو...فاصله کمی باهم ویا ساری دارند،پس شهرمهم نیست استان مهم است.
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
احسنت برجوان برومند ساروي_ماكه به دامادي خيلي اميد داريم_ساري بزرك
گهرباران 26 ارديبهشت 1391
درو د بر رادمرد دانای توانای مهربان دلسوز آگاه .وسلام بر مردم پاک بی آلایش صبور شهرستان قدیم ساری.
و وای به عاقبت نماینده گان دور 8 ساری.که مدیر کل قائمشهری صدا و سیما به باد مسخره بگیره جدائی مظلومان میاندرود و گهرباران را از ساری.
یوسف نژاد و شجاعی ساری را به ......کشیدید.
نامدار 26 ارديبهشت 1391
آیا پس از 6 ماه دیگر همین را میگوئید نفست از جای گرم میاید خیلی چیزها را ندیدید
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
آقای دامادی جوان های پر انرژیه شهر ساری دوستت دارند و ازت به شدت حمایت می کنند... ریشه ها می گویند ما تواناتر از آنیم که می پنداریم....

درود بر تو و بر رأی بالای تو ... درود بر دامادیه 95 هزار نفری... درود بر تو...
رأی بالای شما جناب آقای دامادیه عزیز جوابه دندان شکنی است برای بعضی آقایون
حسین 26 ارديبهشت 1391
سلام بر مرد شریف ساری سلام بر مرد ولایت مدار سلام بر مردم ساری و میاندرود
دامادی وزیر آینده برات دعا میکنیم.
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
به جاي دعوا با شجاعي برسيد به داد مردم .مگه اينجا چاله ميدونه واسه هم شاخه شونه ميكشيد واقعا كه
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
دامادي تا جو مجلس دستش بياد 4 سال تموم شده و فقط مردم ضرر كردنند نيامده كر كري ميخونه واي به حال 1 سال بعد خدا به خير كنه
شورابی 26 ارديبهشت 1391
انشاء الله حق نگهدارت باشه
خوبه اون که فکر مدیر جابه جا کردن هست
تو حداقل به فکر مردم باش
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
چقدر خرج کرده
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
امسال ساري يك نماينده دارد! نماينده اي كه در اولين سال حضورش در مجلس قبل نشان داد چقدر توانمند است . البته جاي آقاي يوسف نژاد و زارعي هم كمي خاليه . ولي ما به راي مردم احترام ميگذاريم و اگر آقاي دامادي عملكرد ضعيفي مانند شوراي شهر داشته باشد و مستقل نباشد از آن حمايت نميكنيم .
منصور 26 ارديبهشت 1391
متاسفانه بسیاری از نماینده ها وارد امور غیر نمایندگی و مسایل حاشیه ای می شوند. امیدورایم ایشان اینقدر جوان نباشد که ادامه دهنده روند نامطلوب برخی از نمایندگان که متاسفانه تعداد شان هم کم نیست، بشود.
اصولگرا 26 ارديبهشت 1391
دامادي بااقتدار ،نشاط وشادابي خود وموضعگيري هاي جسورانه اش حامي گفتمان اصولگرايي وولايي دردرجه اول ونماينده موثر براي استان مازندران وساري خواهد بود انشاله دوباره نام دامادي بزرگ درمجلس طنين اندازخواهدشد.
عبدی از سیدمحله 26 ارديبهشت 1391
دامادی عزیز امیدواریم روز به روز موفق تر وپاینده تر برای عمران وابادی اول استان وبعد ساری
m 26 ارديبهشت 1391
دستور از پیمانکار مهاجر حامی مالی و شهردار ساری او هم که در انتخابات از بیت المال هزینه هنگفتی برای شما نموده دستور میگیری و چنین ادعا مینمایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا به داد مردم شهرستان ساری و میاندرود . دودانگه " چهار دانگه برسد
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
به امید موفقیت کلانشهر بزرگ ساری
حسین 26 ارديبهشت 1391
بنده به عنوان یک ساروی با سخن ان اقای بابلی بسیار موافقم که گفتند همه باید خارج از بحث های جناحی برای اعتلای مازندران گام بردارند اما از پیامهای ارسالی اینگونه بر میاید که هنوز سارویها به جای نظر در مورد کلام اقای دامادی بیشتر علاقه دارند در مورد شخ ایشان صحبت کنند
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
دامادی وزیر اینده !!!؟؟؟؟؟؟؟ حیف که مجلس سنگین است
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
اقای دامادی حالا که دست تقدیر و حمایت ...و ..... شما نماینده ما شدید پس ارامش شهر را به هم نزنید و دوره کارورزی را به پایان برسانید بدانید انتخابات تمام شده و به همکار بزرگتر خود احترام بگذارید تا او هم 4 تا فوت مدیریتی به شما یاد دهد تا بتوانید کنار دست او به امور شهری برسید
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
آقای دامادی شما نه می تونید برای ماکاری بکنید و نه هیچی از سیاست و مدیریت می دونید شما در شورا هیچ برنامه کلانی نداشتید و هیچ طرحی نداشتید من بارها در جراید به شما اعضا تذکر می دادم و آقای رمضانپور واقعا برنامه داشت ولی شماها همگرایی نداشتید شهر ساری هیچ کس از شما نمره قبولی ندارد فقط باید بگویم خدا پدر بزرگوارت را رحمت کند و بس....
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
بابا حرف کارشناسی بزن.ببینیم پشت تریبون مجلس میتونی حرفی برای گفتن داشته باشی؟تا در ورودی و خروجی رو پیدا کنی 4 سال تموم شد.خدا به داد ساری برسه.10 سال عقب افتادیم.آقا میگه تهران برای ما شهرستانه!!!!!!!
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
تو شورا با نقیبی کل کل میکردی تو مجلس با شجاعی. شاید حد همین قدره... پس ازت انتظار نداریم
اميد 27 ارديبهشت 1391
اقتدارمردم يك شهرستان درنمايندگان آنها متبلور مي شوداميدواريم دامادي باشجاعت ،درايت ،صميميت وتعامل باسايرنمايندگان منافع مردم راپيگيري كند.
شورابی 27 ارديبهشت 1391
دکتر شما چقدر برای رای خریدن خرج کرده
راه رو میگی راه خدا رو هم بگو
سخنران پیش از نطق 27 ارديبهشت 1391
برادر جوان و خوش فکر سلام از پدر رحمه الله زیادتعرف شنیدیم آنجه ما سراغ بهتر از این از شما داریم
نا شناس 27 ارديبهشت 1391
سلام بر شهر ساری و نماینده اش سلام بر حجاری و نماینده اش سلام بر پیمانکاران شهر داریش سلام بر پروزه مفیدی اش (مجتمع مفیدی )
یک فرهنگی 27 ارديبهشت 1391
دامادی باید احترام به فرهنگیان راحفظ نماید اگر فرهنگی زیر خط فقر زندگی مکند بخاطر نمایند گانی مثل شما است که فقط شعار داده اند برو مجلس اگر توانستی دوکلمه از حقوق زیر خط فقر دفاع کنی
نا شناس 27 ارديبهشت 1391
نمایده ساری باید حرمت فرهنگیان را حفظ کند اگر فرهنگی زیر خط فقر زندگی میکند بخاطر نما یندگانی مثل شماست که فقط شعار تبلیغاتی دادید اگر توانستی از حقوق فرهنگیان در مجلس دفاع کنی به تو احسن خواهیم گفت
نا شناس 28 ارديبهشت 1391
عشق من دادمادی نماینده من دامادی تمام قد در خدمت تو هستیم زنده باد ساری زنده با یکصد هزار رای به دامادی
نا شناس 29 ارديبهشت 1391
مثال مازندراني , سركه تا او نديه خله تنده سس ليك تش خله پرنه ولي نسوزننده
نا شناس 29 ارديبهشت 1391
بيچاره پيمانكارها با شهر دار گندم بكاشتنه جو درو كان دنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.